RSS

Barang2 kesayangan saya

......

entry kali ni aku nk promote brg2 yg pling aku syg(buat sementara waktu ni la) Mereka sume Cute and comel mcm aku,hehe.

ni sLipa aku plg comel(rumate aku jeles aku ada selipar ni) kucing tu plak sbg model je..aku x syg pun kucing tu..


yg ni plak satu2 nya hadiah besday yg aku dpt thun ni,hehe ( TQ sue dan iLa..syg baNgat sama kamu beRdua)

Ni Plak tabung ketenangan dan kesenangan ( sgt berguna ble waktu terdesak) Tenang sbb dia salu senyum lau aku tgk dia, kesenangan sbb dia salu ada wang syiling tuk aku basuh bj guna mesin.

Perfume kegemaran gue ( baunye mcm strawberi) yg ni aku curik dr kakak aku,hehe aku ska jd aku amik la..


Bj t-shirt kegemaran aku, di larang sama sekali untuk pinjam,hehe, comel kan?kan?kan?

Ok..setakat ni saje la aku nk promote brg2 yg aku syg...jgn dengki jgn jeles ek~~~


.....

2 comments:

Kapten Luffy said...

kalau suka cakap?

suka! suka! suka!

+Pari_Pari kEciL+ said...

ckp mCm tu ek?hehe