RSS

tensen!!

aku xtau mcm mn nk start.Mmg btul ckp lecture pengajian malaysia aku yg mngatakan bhwa budak2 engineering mmg x brp pndai nk mengarang esei apetah lg mnjd seorang blogger yg berjaya.Aku akui kebetulan kata2 nya itu krn aku mmg bgtu,hehe.x pndai nk susun ayt2. =p

ok..berbalik kpd tjuk utama aku iaitu~~ tensen!!
hurm..memerlukan ketenangan selama 2 mnt tuk cr ilham d sbbkan kebisingan mlanda dlm blik~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Haish..tmbh lg ketensenan aku,bising nyer~~ nape la ump ni ltk 4 org sebilik,xtau mkna keprivacy an ke?huhu.Tp aku x ksh pun,kdg2 je rs cuak dgn rumate ku yg rmai ni,overall,mmg best sbb lg rmai lg meriah..next year,hrp2 bertambah rmai la ye..(ayt x brp ikhlas)

Hr ni keje aku tdo je,dh la klas pg2 lg dh miss(dh mmg niat x nk p,hehe) Kpla aku serabut sgt dgn Assgmnt,result test,final..lntak la sume tu..LaLaLa~~~~ aku trus menyambung tdo ku dgn nyenyaknya...ZzzZz..sgt2 nyenyak.

Ble aku tdo,aku mmg rs tenang sgt2,ye r sbb x pyh pk pape,tmbh2 lak lau mimpi yg besh2,lg la aku rs x nk bgn..Mslh aku xde la berat sgt,just ketensenan blja tp tu r...hati aku x kuat,cpt mgalah.haish..

kdg2 aku rs mcm xnk je bgn dr tdo,tdo je buat selama-lamanya tp x nk mati g..(amalan lum ckup) sbb bg aku,hidup dalam alam mimpi lg best dr alam sbnr.anda setuju?

em,,,jap g aku nk sambung tdo blik r smbil2 tggu rumate aku plg( nk g psr mlm same2..hehe)

p/s: aku xdela tensen sgt pun sbnrnya cuma bosan je,sakit lak pale ble tdo byk,jd tuk elak tdo aku ngadap laptop~~~






0 comments: